
Vil du lykkes oftere med salg og kundeservice?
Dette kurset vil ta for seg hvordan forståelse/kunnskap om personlighetstyper kan øke salgsrater og kundetilfredshet i bedrifter samt bidra til bedre intern kommunikasjon.
Du vil få en rask innføring i fargetyper en kan bruke for å kartlegge personlighetstyper, samt hvilke parametere som gjelder for hver hovedkategori – Kanskje finner du også ut hvilken farge du selv er?
Riktig kommunikasjon i bedrift – både mot kunder og internt – vil bidra til færre misforståelser, større tilfredshet, bedre evne til samarbeid, økt tillit og mellommenneskelig respekt. Alle disse er gode forutsetninger for suksess i bedrift og næringsliv.
Du vil lære om:
- Måter å kartlegge personlighetstyper på ved hjelp av farger
- Hvordan å bruke fargene for å bedre kundeservice
- Viktigheten av å forstå personlighetstyper i salgssituasjoner
- Forbedring av internkommunikasjon som trivsels- og effektiviseringstiltak
- Lønnsomheten i å kjenne kundene og spesialtilpasset kommunikasjonen
Kurset holdes av Jonas Hjørnegaard, leder forretningsutvikling ved GP-Gruppen, og arrangeres av GP Akademiet og Halden Næringsutvikling.
Pris:
Medlemmer av Halden Næringsutvikling: gratis
Ikke-medlemmer: kr. 300,-
Påmelding via Halden Næringsutvikling